Asiakaspalvelun, isännöintipalvelut, asumisoikeusasuntojen jälleenmyynnin ja taloushallinnon palvelut Hasolle tuottaa isännöintitoimisto Retta Management.
HUOM! Akuuteissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä kohteesi huoltoyhtiöön.
............................................................
ASIAKASPALVELUNUMERO
010 228 9000
Asiakaspalvelun puhelinpalvelu avoinna
ma–ti 8.00–16.00
ke 9.00–16.00
to–pe 8.00–16.00
Puhelun hinta: Asiakaspalvelupuhelun hinta on normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm).
Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 010-alkuiset puhelut sen veloitukseen. Hinnat koskevat myös jonottamista.
ASIAKASPALVELUN SÄHKÖPOSTI
asiakaspalvelu.haso@retta.fi
..............
MYYNTI, ASUNTOJEN VAIHDOT JA LUOVUTUKSET
Myynti-, vaihto- ja luovutustilanteissa ota yhteyttä
myynti.haso@retta.fi
Jos haluat asioida paikan päällä, varaathan asiointiajan etukäteen myynti.haso@retta.fi
Palvelupiste avoinna
ma–ti 8.00–12.00
ke 12.00–16.00
to–pe 8.00–12.00
Posti- ja käyntiosoite
Helsingin Asumisoikeus Oy / Retta Services
Valimotie 9–11
00380 Helsinki
..............
VASTIKEMAKSUT
Palvelunumero: 010 228 4748
reskontra.haso@retta.fi
Vastikereskontran puhelinpalvelu on avoinna ma–pe klo 9–15. Tämä numero on Rettan palvelumaksullinen yhteystieto. Palvelumaksujen hinnat löytyvät nettisivuilta Puheluhinnat - Retta
..............
Lisäksi Hason palveluksessa on pieni asiantuntijaorganisaatio. Hason henkilökunnan yhteystiedot ovat Haso.fi-sivuilla.