Keskiviikkona 25.1. saapuneet helmikuun vastikelaskut ovat lähteneet laskutusjärjestelmästä virheellisesti kahteen kertaan, sekä Nordean että Danske Bankin tilitiedoilla. 

Danske Bankin laskun voi jättää huomioimatta. Kahdesti lähetetty lasku ei tarkoita kahta maksettavaa vastiketta eikä vaikuta maksettavaan määrään. 

Jos olet jo kuitenkin maksanut molemmat laskut, ota yhteyttä: reskontra.haso@retta.fi.  

Pahoittelemme tästä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. 

Lisätietoja: 

Asiakaspalvelu 010 228 9000 (pelkkä soittajan operaattorin perimä pvm/mpm)     

reskontra.haso@retta.fi 

Aukioloajat:                                         

ma–ti 8.00–16.00 
ke 9.00–16.00 
to–pe 8.00–16.00