[ Haso tiedottaa ]
Jo käytössä olevan huollon vikailmoituksen lisäksi sähköinen asiakaspalvelukanava avautuu nyt myös isännöinnin suuntaan.
Jatkossa asukkaiden yhteydenotot isännöinnin asiakaspalveluun tehdään sähköisellä lomakkeella sähköpostin sijaan.
Miksi asukkaan kannattaa käyttää sähköistä palvelukanavaa?
- Oman viestin käsittelyä voi seurata.
- Viestiin voi liittää kuvia ja liitteitä.
- Asiakaspalvelu voi helposti toimittaa asian isännöitsijälle tai muulle kumppanille hoidettavaksi.
- Palvelukokemuksesta voi antaa palautetta.
Asiakaspalvelu palvelee jatkossakin myös puhelimitse numerossa 010 228 9000
Asiakaspalvelun puhelinpalvelu on avoinna ma–pe klo 9.00–15.00.
Huollon ja isännöinnin asiakaspalvelun tiedot haso.fi-sivulla