Asiakaspalvelun, isännöintipalvelut, asumisoikeusasuntojen jälleenmyynnin ja taloushallinnon palvelut Hasolle tuottaa isännöintitoimisto Retta Management.
HUOM! Akuuteissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä kohteesi huoltoyhtiöön.
............................................................
Asiakaspalvelunumero 030 609 5900
Puhelinpalvelun aukioloajat
ma–pe klo 9.00–15.00
Puhelun hinta asiakaspalveluun (myös jonotus) 8,4 snt/min (alv. 25,5 %). rettamanagement.fi/puheluhinnat
Asiakaspalvelun osoite
Jos sinulla on tarve asioida paikan päällä, muistathan varata ajan ylläolevasta puhelinnumerosta. Näin oikea henkilö on varmasti paikalla. Hason asiakaspalvelu sijaitsee Retta Managementin tiloissa Pitäjänmäellä osoitteessa Valimotie 9–11, 00380 Helsinki.
Suosittelemme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta.
..............
Asuntojen myynti-, vaihto- ja luovutustilanteet
Myynti-, vaihto- ja luovutustilanteissa ota yhteyttä myynti.haso@rettamanagement.fi
Asiakaspalvelunumero 030 609 5900
Puhelinpalvelun aukioloajat
ma–pe klo 9.00–15.00
Jos haluat asioida paikan päällä, varaathan asiointiajan etukäteen sähköpostitse: myynti.haso@rettamanagement.fi
Palvelupisteen aukioloajat
ma–ti 8.00–12.00
ke 12.00–16.00
to–pe 8.00–12.00
Posti- ja käyntiosoite: Helsingin Asumisoikeus Oy / Retta Services, Valimotie 9–11, 00380 Helsinki
..............
Vastikkeet ja maksut
Vastikkeisiin ja maksuihin liittyen voit olla yhteydessä reskontraan sähköpostitse reskontra.haso@rettamanagement.fi
Vastikereskontran asiakaspalvelunumero on 030 609 5348
Vastikereskontran puhelinpalvelu on avoinna ma–pe klo 9.00–15.00.
(Tämä numero on Rettan palvelumaksullinen yhteystieto. Palvelumaksujen hinnat löytyvät nettisivuilta Puheluhinnat - Retta)
..............
Lisäksi Hason palveluksessa on pieni asiantuntijaorganisaatio. Hason henkilökunnan yhteystiedot ovat haso.fi-sivuilla.