Asiakaspalvelun, isännöintipalvelut, asumisoikeusasuntojen jälleenmyynnin ja taloushallinnon palvelut Hasolle tuottaa isännöintitoimisto Retta Management.
HUOM! Akuuteissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä kohteesi huoltoyhtiöön.
............................................................
Isännöinnin asiakaspalvelunumero 010 228 9000
Puhelinpalvelun aukioloajat
ma–pe klo 9.00–15.00
Puhelun hinta: Asiakaspalvelupuhelun hinta on normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 010-alkuiset puhelut sen veloitukseen. Hinnat koskevat myös jonottamista.
Suosittelemme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta.
..............
Asuntojen myynti-, vaihto- ja luovutustilanteet
Myynti-, vaihto- ja luovutustilanteissa ota yhteyttä myynti.haso@retta.fi
Asiakaspalvelunumero 010 228 9000
Puhelinpalvelun aukioloajat
ma–pe klo 9.00–15.00
Jos haluat asioida paikan päällä, varaathan asiointiajan etukäteen sähköpostitse: myynti.haso@retta.fi
Palvelupisteen aukioloajat
ma–ti 8.00–12.00
ke 12.00–16.00
to–pe 8.00–12.00
Posti- ja käyntiosoite: Helsingin Asumisoikeus Oy / Retta Services, Valimotie 9–11, 00380 Helsinki
..............
Vastikkeet ja maksut
Vastikkeisiin ja maksuihin liittyen voit olla yhteydessä reskontraan sähköpostitse reskontra.haso@retta.fi
Vastikereskontran asiakaspalvelunumero 010 228 4748
Vastikereskontran puhelinpalvelu on avoinna ma–pe klo 9.00–15.00.
(Tämä numero on Rettan palvelumaksullinen yhteystieto. Palvelumaksujen hinnat löytyvät nettisivuilta Puheluhinnat - Retta)
..............
Lisäksi Hason palveluksessa on pieni asiantuntijaorganisaatio. Hason henkilökunnan yhteystiedot ovat haso.fi-sivuilla.