Asiakaspalvelun, isännöintipalvelut, asumisoikeusasuntojen jälleenmyynnin ja taloushallinnon palvelut Hasolle tuottaa isännöintitoimisto Retta Management.

HUOM! Akuuteissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä kohteesi huoltoyhtiöön.

............................................................

Isännöinnin asiakaspalvelunumero 010 228 9000

Puhelinpalvelun aukioloajat
ma–pe klo 9.00–15.00

Puhelun hinta: Asiakaspalvelupuhelun hinta on normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm). Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 010-alkuiset puhelut sen veloitukseen. Hinnat koskevat myös jonottamista.
 

Suosittelemme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta.

 ..............

Asuntojen myynti-, vaihto- ja luovutustilanteet

Myynti-, vaihto- ja luovutustilanteissa ota yhteyttä myynti.haso@retta.fi

Asiakaspalvelunumero  010 228 9000

Puhelinpalvelun aukioloajat
ma–pe klo 9.00–15.00

Jos haluat asioida paikan päällä, varaathan asiointiajan etukäteen sähköpostitse: myynti.haso@retta.fi 

Palvelupisteen aukioloajat
ma–ti 8.00–12.00
ke     12.00–16.00
to–pe 8.00–12.00

Posti- ja käyntiosoite: Helsingin Asumisoikeus Oy / Retta Services, Valimotie 9–11, 00380 Helsinki

 ..............

Vastikkeet ja maksut

Vastikkeisiin ja maksuihin liittyen voit olla yhteydessä reskontraan sähköpostitse reskontra.haso@retta.fi

Vastikereskontran asiakaspalvelunumero 010 228 4748

Vastikereskontran puhelinpalvelu on avoinna ma–pe klo 9.00–15.00. 
(Tämä numero on Rettan palvelumaksullinen yhteystieto. Palvelumaksujen hinnat löytyvät nettisivuilta Puheluhinnat - Retta)

  ..............                                                                                     

Lisäksi Hason palveluksessa on pieni asiantuntijaorganisaatio. Hason henkilökunnan yhteystiedot ovat haso.fi-sivuilla.