Asiakaspalvelun, isännöintipalvelut, asumisoikeusasuntojen jälleenmyynnin ja taloushallinnon palvelut Hasolle tuottaa isännöintitoimisto Retta Management.

HUOM! Akuuteissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä kohteesi huoltoyhtiöön.

............................................................

ASIAKASPALVELUNUMERO   

010 228 9000

Asiakaspalvelun puhelinpalvelu avoinna

ma–ti 8.00–16.00
ke      9.00–16.00
to–pe 8.00–16.00

Puhelun hinta: Asiakaspalvelupuhelun hinta on normaali paikallisverkkomaksu (pvm) tai kotimaisen matkapuhelinoperaattorin hinnaston mukainen matkapuhelinmaksu (mpm).

Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 010-alkuiset puhelut sen veloitukseen. Hinnat koskevat myös jonottamista.

ASIAKASPALVELUN SÄHKÖPOSTI

asiakaspalvelu.haso@retta.fi

 ..............

MYYNTI, ASUNTOJEN VAIHDOT JA LUOVUTUKSET

Myynti-, vaihto- ja luovutustilanteissa ota yhteyttä

myynti.haso@retta.fi

Jos haluat asioida paikan päällä, varaathan asiointiajan etukäteen myynti.haso@retta.fi 

Palvelupiste avoinna

ma–ti 8.00–12.00
ke     12.00–16.00
to–pe 8.00–12.00

Posti- ja käyntiosoite

Helsingin Asumisoikeus Oy / Retta Services
Valimotie 9–11
00380 Helsinki

 ..............

VASTIKEMAKSUT

Palvelunumero: 010 228 4748

reskontra.haso@retta.fi

Vastikereskontran puhelinpalvelu on avoinna ma–pe klo 9–15. Tämä numero on Rettan palvelumaksullinen yhteystieto. Palvelumaksujen hinnat löytyvät nettisivuilta Puheluhinnat - Retta

  ..............                                                                                     

Lisäksi Hason palveluksessa on pieni asiantuntijaorganisaatio. Hason henkilökunnan yhteystiedot ovat Haso.fi-sivuilla.