On tullut paljon kyselyjä vakuusmaksun palauttamiseen joka tulee ajankohtaiseksi kun kohteessa on asunut 3 vuotta.

Ensin pitää kirjautua uuteen tampuuri järjestelmään.

https://identity.etampuuri.fi/Account/Login?ReturnUrl=%2Fconnect%2Fauthorize%2Fcallback%3Fclient_id%3Dhelsinginasumisoikeus-asukassivut%26redirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fhelsinginasumisoikeus-asukassivut.etampuuri.fi%252Fsignin-callback%26response_type%3Dcode%26scope%3Dopenid%2520eTampuuri.Front%26state%3D911b84efc6704d0ab80fda1462a678c9%26code_challenge%3D1ARAgao6j90hep2XQ-OLisfApcDr29VVkwKCue0KxTE%26code_challenge_method%3DS256%26response_mode%3Dquery

 

Nämä tunnukset mitkä käyvät täällä eivät käy uudella sivustolla , vaan pitää rekistöröityä käyttäjäksi.Sen jälkeen kun olet luonut tunnuksen ja kirjautunut sisään.Klikkaa vasemmasta yläkulmasta valikkoa vihreällä pohjalla kolme viivaa auki.Klikkaa sopimukset ja ja omaa huoneistoa linkki sinisellä.Sen alta vakuusmaksut ja klikkaa kynän kuvaa josta pääset täyttämään tilitiedot.Älä välitä vaikka herjaa että tilinumero ei kelpaa.Muista tallentaa tiedot.

Sen jälkeen pitää laittaa sähköpostia reskontra.haso@retta.fi ja pyytää vakuuden palauttamista.