kuvituskuva: täytä yhteystiedot

[ Haso tiedottaa ]

Jo käytössä olevan huollon vikailmoituksen lisäksi sähköinen asiakaspalvelukanava avautuu nyt myös isännöinnin suuntaan.

Jatkossa asukkaiden yhteydenotot isännöinnin asiakaspalveluun tehdään sähköisellä lomakkeella sähköpostin sijaan.

Miksi asukkaan kannattaa käyttää sähköistä palvelukanavaa?
- Oman viestin käsittelyä voi seurata.
- Viestiin voi liittää kuvia ja liitteitä.
- Asiakaspalvelu voi helposti toimittaa asian isännöitsijälle tai muulle kumppanille hoidettavaksi.
- Palvelukokemuksesta voi antaa palautetta.

Asiakaspalvelu palvelee jatkossakin myös puhelimitse numerossa 010 228 9000

Asiakaspalvelun puhelinpalvelu on avoinna ma–pe klo 9.00–15.00. 

Huollon ja isännöinnin asiakaspalvelun tiedot haso.fi-sivulla