Asiakaspalvelun, isännöintipalvelut, asumisoikeusasuntojen jälleenmyynnin ja taloushallinnon palvelut Hasolle tuottaa isännöintitoimisto Retta Management.

HUOM! Akuuteissa ongelmatilanteissa ota yhteyttä kohteesi huoltoyhtiöön.

............................................................

Asiakaspalvelunumero 030 609 5900 

 

Puhelinpalvelun aukioloajat
ma–pe klo 9.00–15.00

Puhelun hinta asiakaspalveluun (myös jonotus) 8,4 snt/min (alv. 25,5 %). rettamanagement.fi/puheluhinnat

Asiakaspalvelun osoite
Jos sinulla on tarve asioida paikan päällä, muistathan varata ajan ylläolevasta puhelinnumerosta. Näin oikea henkilö on varmasti paikalla. Hason asiakaspalvelu sijaitsee Retta Managementin tiloissa Pitäjänmäellä osoitteessa Valimotie 9–11, 00380 Helsinki.

Suosittelemme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta.

 ..............

Asuntojen myynti-, vaihto- ja luovutustilanteet

Myynti-, vaihto- ja luovutustilanteissa ota yhteyttä myynti.haso@rettamanagement.fi

 

Asiakaspalvelunumero 030 609 5900

Puhelinpalvelun aukioloajat
ma–pe klo 9.00–15.00

Jos haluat asioida paikan päällä, varaathan asiointiajan etukäteen sähköpostitse: myynti.haso@rettamanagement.fi

Palvelupisteen aukioloajat
ma–ti 8.00–12.00
ke     12.00–16.00
to–pe 8.00–12.00

Posti- ja käyntiosoite: Helsingin Asumisoikeus Oy / Retta Services, Valimotie 9–11, 00380 Helsinki

 ..............

Vastikkeet ja maksut

Vastikkeisiin ja maksuihin liittyen voit olla yhteydessä reskontraan sähköpostitse reskontra.haso@rettamanagement.fi

Vastikereskontran asiakaspalvelunumero on 030 609 5348

Vastikereskontran puhelinpalvelu on avoinna ma–pe klo 9.00–15.00. 
(Tämä numero on Rettan palvelumaksullinen yhteystieto. Palvelumaksujen hinnat löytyvät nettisivuilta Puheluhinnat - Retta)

  ..............                                                                                     

Lisäksi Hason palveluksessa on pieni asiantuntijaorganisaatio. Hason henkilökunnan yhteystiedot ovat haso.fi-sivuilla.